Saturday 20 April 2019

Easter Card


Today I would like to share an Easter z-fold style card. To decorate the card I used elements from Spellbinders S5-387 - Layered Thinking of You Woodland Scene.

Dzisiaj chiałabym pokazać kartkę wielkanocną w stylu z-fold. Kartkę ozdobiłam elementami z zestawu Spellbinders S5-387 - Layered Thinking of You Woodland Scene.


On my card I added handmade flowers Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III.

Na kartkę dodałam domowe kwiatki Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III.


I removed words 'Thinking of You' from the middle panel.

Ze środkowego panelu wycięłam słowa 'Thinking of You'.


Happy Easter!
Wesołych Swiąt Wielkanocnych!
Joanna

4 comments:

  1. Piękna karteczka! Tobie również wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  2. Cudowna karteczka :) Wesołego Alleluja!

    ReplyDelete
  3. Oh, this is so pretty! Love the lovely paper! The flowers are gorgeous!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...