Tuesday 30 April 2019

Wedding Day Card


Today I would like to share a pop-up style Wedding Day card that I decorated with my handmade flowers.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę tzw. pop-up, którą ozdobiłam domowymi kwiatami.


I created flowers using Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III, Spellbinders S4-982 - Cinch and Go Flowers IV and the leaves are Spellbinders ACC4X6-027 - Shadow Flowers.

Kwiatki zrobiłam z wykrojników Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III, Spellbinders S4-982 - Cinch and Go Flowers IV, a listki są z zestawu Spellbinders ACC4X6-027 - Shadow Flowers. 


The edges on flaps I die cut with Border from Spellbinders S5-328 - Talullah Frill Layering Frame Small.

Brzegi na zakładkach wycięłam elementem z zestawu Spellbinders S5-328 - Talullah Frill Layering Frame Small.


At the back I added a pocket from Spellbinders S4-730 - Filigree Pocket.

Z tyłu dodałam kieszonkę Spellbinders S4-730 - Filigree Pocket.



Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny.
Joanna

5 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...