Sunday 25 September 2011

Księga Gości

Jakiś czas temu wygrałam album w Montażowni, dotarł do mnie i już zakwitł :) Mimo iż nie ma w naszej rodzinie nikt ślubu w najbliższym czasie to z przyjemnością zrobiłam z albumu Księgę Gości wraz z albumem na zdjęcia, może na te zdjęcia, które robi się na sali indywidualnie z gośćmi na pamiątkę? U nas jest taka tradycja. Mam nadzieję, że Księga spodoba się i będę mogła ja podarować :) W albumie jest nasze zdjęcie, imiona i data ślubu. Zdjęcie jak i etykietę łatwo można wymienić. Kwiatki mienią się perłowym Glimmer Mist'em.
Z lewej strony albumu jest miejsce na zdjęcia, z prawej na życzenia dla Państwa Młodych.

(kliknij aby powiększyć)













Ramki i etykiety tekturowe, które ozdobiły album są z Montażowni, napis Księga Gości wydrukowałam na kremowym kartonie z delikaną fakturą (również z Montażowni), stemple W Dniu Ślubu oraz Serdeczne życzenia to stemple ze sklepu Stempell&Kartoon, stempel Ornamnet III z Montażowni. Wszystkie stemple odbiłam tuszem w kolorze sepii Ranger.
Do kwiatków dodałam półperełki, szpilki z perełkami (koraliki do wyrobu biżuteri) oraz różyczki z zestawu Say it in pearls. Środki kwiatków wewnątrz to guziki perełkowe. Jak zrobić różyczki opisałam krok po kroku tutaj.

Serdecznie pozdrawiam. Dziękuję za miłe słowa pod porzednim postem :)
Joanna

13 comments:

  1. Asiu, to jest cudo. CUDO! Przepięknie zakwitł ten album :)

    ReplyDelete
  2. Nooo, państwo młodzi pewnie zachwyceni! Pięknie zakwitła księga z Twoimi kwiatami!!!

    ReplyDelete
  3. Brak słów jakie to eleganckie i piekne, chyba każdy chciałby mieć taką pamiatkę :)
    Ramki cudo i wszystko co wyczarowałaś :)

    ReplyDelete
  4. Przepięknie ozdobiony! Twoje kwiaty i ten delikatny środek - jestem oczarowana:)

    ReplyDelete
  5. Asia,

    It's beautiful. I loved every detail. Long wanted to learn to make these flowers with your tutorial I will try. They are wonderful. Thanks for sharing

    ReplyDelete
  6. Piekny i elegancki! bardzo gustowny prezent dla mlodej pary!

    ReplyDelete
  7. Cudeńko :) Asiu, jesteś wielka :) Za każdym razem jestem zaczarowana.....

    ReplyDelete
  8. Album trafił w dobre ręce :) Pięknie go ozdobiłaś, jest bardzo elegancki. Uwielbiam patrzeć na Twoje kwiaty!

    ReplyDelete
  9. Przepiękny ten album Asiu.
    jestem pod ogromnym wrażeniem...

    ReplyDelete
  10. Wspaniała księga i te Twoje kwiaty - cudo:-)

    ReplyDelete
  11. Piękna, dostojna księga! Nic nie napiszę o kwiatkach, bo musiałabym się powtarzać ;) Albo napiszę :) zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  12. prze, prze, przepiękna, perfekcyjna, jestem pod wrażeniem :-)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...