Monday 30 January 2012

Z okazji narodzin Natalii

Dla naszej koleżanki, która została mamą :)



Stempelek od Crafty Individuals CI070 odbiłam na papierze Fancy Pants. Większe różyczki zrobiłam w sposób, który opisałam tutaj, a mniejsze opisałam tutaj :) Listki wycięłam dzurkaczami.
Napis z adresem bloga i kwiatuszek pomogła zrobić mi siostra, Klaudia oraz Monia, dziękuję :) Kwiatuszek ja narysowałam, od nie pamiętam kiedy, gdy podpisuję się na kartkach rysuję taki kwiatek :)

Miła wiadomość :) Dziewczyny z Design Team z Digi-Scrap wyróżniły pięć kartek m.in. moją kartkę dla dziadków, o :) Jest mi bardzo miło :)

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa pod kartką z dziewczynką z bratkami :)
Joanna

28 comments:

  1. Nic dodać, nic ująć - kartka mówi sama za siebie - ślicznie :)

    ReplyDelete
  2. Piękna kartka i bardzo stylowa:). Gratuluję zasłużonego wyróżnienia!

    ReplyDelete
  3. Śliczna karteczka:)
    Gratuluję wyróżnienia - Twoja karteczka była przepiękna:)

    ReplyDelete
  4. Cudna i niebanalna, wspaniale podkreślasz urodę stempli :)
    Prześliczne logo, bardzo delikatne :)

    ReplyDelete
  5. Piękna!!! Twoje kartki mają klasę! Są oryginalne i eleganckie!

    ReplyDelete
  6. Cudna karteczka:)Nikt drugiej takiej nie zrobi:)Kwiatki śliczniutkie:)

    ReplyDelete
  7. chyba bez podawania autora potrafiłabym rozpoznac Twoją pracę:) znów pięknie:)

    ReplyDelete
  8. Joanna,
    Beautiful card. I really liked the flower arrangement!
    Good week!

    ReplyDelete
  9. Gratuluję wyróznienia:)
    A kartka znów bardzo piękna:)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam Twoje minimalistyczne kartki, ich ciepłą kolorystykę, perfekcyjne stemplowanie i cudowne kwiaty!
    Gratuluję wyróżnienia :)

    ReplyDelete
  11. no, gratulejszyn, kochana:))
    a kartka cudna no i uwielbiam gdy ktoś zostaje mamą:)

    ReplyDelete
  12. Kartka wyjątkowej urody nic dziwnego, ze dostajesz wyróżnienia.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  13. sliczna karteczka w sam raz na taka okazje :) a te rozyczki sa zachwycajace :)

    ReplyDelete
  14. a Ty znowu zachwycasz :) śliczna :)

    ReplyDelete
  15. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia, Twoja kartka jest cudna :) Ta dzisiejsza również, wspaniała pamiątka dla Mamy. Logo wygląda super!

    ReplyDelete
  16. piekna i bardzo elegancka. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Śliczna, elegancka i jakże odbiegająca od wszystkich innych różowych, "bobaskowatych", słodkich karteczek gratulacyjnych, które do tej pory spotkałam :)))

    ReplyDelete
  18. Gratuluję wyróżnienia. Kartka, no jakby to powiedzieć... jak zwykle urzekająca :)

    ReplyDelete
  19. Piękna, nietuzinkowa karteczka gratulacyjna:)

    ReplyDelete
  20. A ja się znowu zachwycam Twoimi kwiatkami.. Chyba w końcu sama spróbuję zrobić te marszczone, bo są przepiękne i efektowne :)

    ReplyDelete
  21. Piękna kartka z interesującymi połączeniami kolorystycznymi. Niezmiennie zachwycam się też kwiatuszkami:)

    ReplyDelete
  22. Kartka piękna - delikatna i nietuzinkowa
    Kursiki na kwiatki na pewno będą wykorzystane :)
    A... zapomniałam pogratulować wyróżnienia - tak myślałam, że te karteczki zostaną docenione bo Twoje kwiatki są the best !

    ReplyDelete
  23. Kartka z klasą; gratuluję z całrgo serca wyróżnienia- nalezy Ci się- za całokształt- i talent, i pomysłowość, i zyczliwość

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...