Friday 23 March 2018

Birthday Card with Tiered Rosettes


Today I would like to share a birthday card with rosettes. To create rosettes I used a new die Spellbinders S4-869 - Tiered Rosettes.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę z rozetkami. Rozetki zrobiłam z wykrojnika Spellbinders S4-869 - Tiered Rosettes.


For a stopper I used an oval tag from Spellbinders S6-125 - Victoriana Crest.
Papers come from Violet Silence paper collection by Lemoncraft.

Na stopkę użyłam tag z zestawu Spellbinders S6-125 - Victoriana Crest.
Papiery to Violet Silence z Lemoncraft.


Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny.
Joanna

15 comments:

  1. Prześliczna!
    Właśnie poszukiwałam jakiegoś fajnego wykrojnika na rozetki i już znalazłam dzięki Tobie. Dziękuję. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz tylko muszę go zlokalizować w jakimś sklepie w Polsce. ;)

      Delete
  2. Jestem pod wrażeniem- cudnie Asiu :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Mialo być - sliczna. I jeszcze że skojarzyla mi sie z wachlarzem :))

      Delete
  4. Cudowna, Twoje ostatnie prace jak od jubilera :)

    ReplyDelete
  5. Precyzja i elegancja - prześliczna praca.

    ReplyDelete
  6. Prześliczna! Cudowna jest ta rozetka :)

    ReplyDelete
  7. This is so beautiful and unique. Lovely!

    ReplyDelete
  8. Karteczka jest Fantastyczna,

    ReplyDelete
  9. HOW GORGEOUS, Joanna! I LOVE that this is a special fold card too! Your rosette reminds me of a lace doily! JUST GORGEOUS!!! ;)

    ReplyDelete
  10. very beautiful work i love it so much:) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    หนังออนไลน์

    ReplyDelete
  11. This is spectacular!! Just gorgeous!!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...