Friday 20 July 2018

Every picture tells a story


Today I would like to share a card I made for my daughter.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą zrobiłam dla córki.


I placed our photo in a photo panel insert from Splellbinders S5-363 - Swirl Booklet Insert designed by Becca Feeken.

Zdjecie umiescilam w panelu na zdjecia z zestawu Spellbinders S5-363 - Swirl Booklet Insert zaprojektowanego przez Becca Feeken.


I stamped a sentiment on tags from Spellbinders S4-926 - Swirl Tags.
I handmade flowers using Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III.

Sentyment odbiłam na tagach z zestawu Spellbinders S4-926 - Swirl Tags.
Kwiatki zrobiłam z wykrojnika Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III.


Filigree panel comes from the same Swirl Insert Booklet die set.

Dekoracyjny panel jest z tego samego zestawu Swirl Insert Booklet.


Thank you for stopping by.
Milego dnia.
Joanna

8 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...