Friday 12 October 2018

Christmas Filigree Lantern


I would like to share a filigree lantern that I created using a tag pocket die set from Spellbinders S5-384 - Charming Tag Pocket.

Dzisaj chiałąbym pokazać latareknę, którą zrobiłam z wykrojnika tag kieszonka. Użyłam zestawu Spellbinders S5-384 - Charming Tag Pocket.


I just die cut four times a pocket together with a decorative insert and then glue all pockets. I also die cut inserts together with their outline die (in glittered card stock) and added over the one inlaid in pockets slightly offseting. 

Do zrobienia latarenki wycięłam cztery razy kieszonkę razem z ozdobnym panelem. Potem skleiłam całość. Na wierzch ozdobnych paneli dodałam dodatkowo te same wycięte w brokatowym kartonie.


I added vellum from the inside of the lantern. I die cut vellum panels using outline die for inserts so they fit perfectly.

Na okienka dodałam od wewnątrz kalkę, którą wycięłam wykrojnikiem z ozdobnego insert. Pasują w ten sposób idealnie.




Thank you for stopping by.
Dziękuję za odwiedziny.
Joanna

8 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...