Tuesday 28 May 2019

Wishing You... Card


Today I would like to share a Wedding Day card. I decorated my card with beautiful frame from Spellbinders S5-395 - Nobel Chatelaine. At the corners I added flowers that I fussy cut from Flower Accents from this die set.

Moją dzisiejszą ślubną kartkę ozdobiłam cudną ramką Spellbinders S5-395 - Nobel Chatelaine. Na narożnikach dodałam kwiatki, które wycięłam z akcentów z tego zestawu.





Thank you so much for stopping by!
Dziękuję bardzo za odwiedziny!
Joanna

4 comments:

  1. Śliczna koronkowa praca :)

    ReplyDelete
  2. Przecudna jest, te poszczególne warstwy i koronki ślicznie skomponowałaś ze sobą. :)

    ReplyDelete
  3. Kolejna piękna rameczka i kolejna cudna praca :)

    ReplyDelete
  4. Piękna i elegancka karteczka :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...