Tuesday 4 June 2019

First Holy Communion Cards


I am sharing more First Communion cards today.


Dzisiaj chciałabym pokazać kolejne dwie kartki komunijne.


The chalice on my cards is by Crfat Passion. Patterned paper comes from ScrapAndMe Simple Story Beige.


Kielich jest z Craft Passion, a papier jest od ScrapAndMe Simple Story Beige.


I added some dried wheat that I picked up late summer from fields in Poland.


Na kartkę dodałam owies, który zebrałam późnym latem z pól w Polsce.


For my second card I used Pion Design patterned paper.


Na mojej drugiej kartce użyłam papier z Pion Design.


On this card I also added some wheat and also poppy head.


Na tę kartkę również dodałam zboże oraz makówkę.



Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny.
Joanna

4 comments:

  1. Wspaniale z tymi zbożami wygladają :) bardzo mi sie podobają :)

    ReplyDelete
  2. Cudne karteczki! Świetne dodatki :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne kartki. Pomysł z dodaniem kłosów zbóż jest świetny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    ReplyDelete
  4. Cudo! Kartki piękne a suszone roślinki wyglądają niesamowicie :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...