Friday 7 June 2019

Happy Birthday Card



Today I would like to share an easel style birthday card. I created my card using Spellbinders S4-991 - Brillante Rondelle.

Dzisiaj chaiabym pokazać kartkę urodzinową. Karkę zrobiłam z wykrojników z zestawu Spellbinders S4-991 - Brillante Rondelle.





When I was creating a base for a card front I used folded in a half  cardstock. I die cut the circle first and the I inlaid the round pattern separately on each side of the fold (outside and inside).

Przy wycinaniu bazy pod przód kartki najpierw wycięłam okręg (w złożonym na połowę kartonie) a potem wycięłam ozdobny okrąg (Pattern) najpierw na przodzie a potem wewnątrz bazy.


Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny.
Joanna

7 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...