Friday 28 June 2019

Special Birthday Card


Today I would like to share a birthday card that I created with dies from Spellbinders S4-993 - Floral Tiara Topper.


Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę urodzinową, którą przygotowałam z zestawu wykrojników Spellbinders S4-993 - Floral Tiara Topper.




I inlaid Pattern die directly in my card base and then added Beaded die over the die cut panels. I added Beaded elements on 3D foam.


Najpierw wycięłam w bazie kartki wykrojnikiem ozdobne okienka. Użyłam Pattern die z tego zestawu. Potem wycięłam Beaded die (sama ramka) i dodałam ją na kosteczkach 3D.


Thank you for stopping by!
Dziękuję za odwiedziny!
Joanna

5 comments:

  1. Śliczna, delikatna karteczka :)

    ReplyDelete
  2. Wspaniała karteczka, ażurki są cudowne :)

    ReplyDelete
  3. Prześliczna kartka, efekt z tymi wycięciami i ramką na kosteczkach jest rewelacyjny. :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...